36° / 16° Clar

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) mòbil arriba a Vallbona

El proper 5 de juny de les 11:45 a les 13:45 h al Passeig Montesquiu l'OAC mòbil engegarà el seu servei per tal de poder prestar atenció presencial per fer gestions amb la Generalitat.

DIVENDRES 15 MAIG 2026

El seu desplegament posa el focus en aquelles zones on l’accés a les oficines d’atenció ciutadana pot resultar més difícil, amb l’objectiu d’assegurar una transformació digital inclusiva i garantir que ningú quedi enrere.

 

El servei té per objectiu oferir acompanyament a la ciutadania de municipis allunyats o amb dificultats per accedir a les oficines d’atenció ciutadana en les seves gestions amb l’Administració de la Generalitat,  amb la voluntat de fer més fàcil, àgils i propers els tràmits.

 

Així doncs, l’oficina mòbil es desplaçarà a Vallbona de les Monges i oferirà atenció presencial en horari de matí i en dies laborables per:

 

  • Oferir informació general sobre serveis i tràmits.
  • Donar suport per fer gestions en línia.
  • Donar suport en l’alta i l’ús dels sistemes d’identificació digital.
  • Gestionar cites pels diferents canals d’atenció (presencial, telefònic i de videoatenció).
  • Gestionar consultes, queixes i suggeriments.
  • Facilitar gestions des de l’espai d’autoservei, on la ciutadania podrà fer de manera autònoma, o amb acompanyament, tràmits amb l’Administració.

 

El calendari previst és el següent:

 

05/06/2026

10/07/2026

18/09/2026

23/10/2026

27/11/2026

 

Hora: de les 11.45 a les 13.45h.

Lloc: passeig de Montesquiu

 

Podeu consultar més informació al web https://web.gencat.cat/ca/atenem/oac-mobil.